Pressmeddelande?

Som för att knyta ihop säcken om frågorna ”blogga på arbetstid” och huruvida alla har en invärtes flumpedagog, vill jag bara meddela att nystartade Lärarnas Nyheter inom kort kommer att publicera även Flumpebloggens inlägg på sin blogg-sida. I gott sällskap, vill jag tillägga, då redan Mats, Christer, Anne-Marie och ett par för mig okända ”lärarbloggare” finns på plats.

Det skall bli intressant att se om/hur filtreringen via en Lärarförbundsportal kommer att påverka mitt bloggande…

Om Jan Kjellin
Förskollärare med en skvätt socialantropologi i botten.

5 Responses to Pressmeddelande?

  1. Morrica says:

    Så kul! Grattis!

    Gilla

  2. Jag hoppas att det inte kommer att ske någon filtrering från vårt håll, jag tror ingen av oss är så desperata att finna nya läsare, men det ska bli intressant att se vilka inlägg de pushar lite extra för…

    Gilla

  3. Janne says:

    Tack alla!

    Christer: Nej, jag är inte heller särskilt orolig för att innehållet skall ändras nämnvärt. Möjligen kan jag se det som mer angeläget att formulera sig snyggt och slagkraftigt, så man får vara med i en sån där liten ruta på framsidan, med bid och citat. 😉

    Gilla

Kommentera

